somebody to love




tjabba! sent inlägg yes i know. Men nu är jag här, springer och hjälper mamma med massa grejer men nu förhoppningsvis har jag tid att skriva här. idag har det varit skolfotografering alla började ju nästan gråta för han tog den bilden alla blev missnöjda med! Kult.. aja annars har jag varit med lill bubben (mio) hela dagen så gott som, så min energi är snart slut och det avslutar jag väl med några timmars sömn. skönt! imorgon är det torsdag kämpigaste dagen. torsdag.. Aja det är väl bara att kämpa på det, snart kommer de de där underbara höst lovet också! sounds great. har inget mer att komma med, ska försöka blogga bättre bara men annars är livet fint här! ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0