som två skuggor


Today!

leggings - JC
linne - Cubus
väst - HM
klocka - KNOKK
halsband - JC

sådär ja! inte så braa bilder men dem får duga helt enkelt. såhär gick jag klädd idag, jag har stor kärlek på min väst alltså :-D ska snart bege mig en bit ifrån mig till Malin Larm! ska träffa hon ett tag, blir väl fika och en massa hemlisar. idag är det freedag, så skönt! veckorna går verkligen ur fort nu för tiden, men det kan väl göra med att jag har världens bästa klass som får lektionerna bara att glida förbi. främst världens bästa klass av tjejer iallafall!
skriver nå mer senare! HUGS

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Tack så jättemycket, superkul att höra! Hoppas du fortsätter kika in och läsa bloggen ^^

kramkram!

2010-09-03 @ 20:15:36
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig färg på klockan där :)

2010-09-03 @ 21:51:19
URL: http://bigcitydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0