magic

Tjena peoples! här skriver en super glad tjej, fan vad glad jag är! min kväll tillbringades med ett par super fina flickor men innan skrev jag en plågsam uppsatts inom NO och nu är det klart, skickat och klart! CHECK. skönt må jag säga! jag var med Julia och Kristin ikväll, det var super mysigt! kollade på hockey och hhc vann med 4-1 tror jag! super bra =) jag och Julia tog cykeln hem släppte av henne och sedan har det inte hänt mycket gjort mig iordning för att få några timmars sömn ligger just nu i sängen och checkar igenom det sista försökte sno ihop en snabb header också, till en början as snygg! men jag stängde ner och avbröt. jag skall försöka imorgon.

vad är det för dag imorgon? det är fredag, guldvärt! verkligen. jag känner att jag förtjänar det nu, för verkligen vad min klass och jag har kämpat. riktiga plugghästar har  vi tjejer blivit nu! fast skolan går som rinnande vatten endå med tanke på världens bästa klass jag pratar om.(syftar mest på tjejerna) näe nu skall en glad tjej gå och dra täcket över sig och hoppas på en dubbelt så bra dag som idag. puss



sommar bruna ben och varma grader, soliga dagar, härliga vänner skulle inte sitta helt fel just nu. fan vad jag saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: denice

tack victoria!

måste tillägga att den dära bilden är gryyyymt snygg! <3

2010-10-05 @ 20:35:04
URL: http://wikstrooomdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0