farväl

Att livet kan avslutas så himla fort. att någonting ska ske går så himla fort. det värsta som finns är när man får reda på att någon har lämnat jorden, det är helt ofattbart. jag önskar att jag hade kunnat gott göra dig med något vi har ju pratats som tusan förr, träffats umgåtts men att du nu inte finns längre det fattas ord för att kunna beskriva en sån känsla. sån ung flicka som du ska absolut inte tänka på självmordstankar eller döden i huvudtaget, att du inte kämpade längre. att ingen stoppade dig, vad hände egentligen? förstår inte hur världen är uppbyggd ibland, livet. tänk alla dom som vill verkligen leva men blir mördad och dom som tar livet av sig som inte ens behövde det, så himla orättvist livet är ibland. orden försvinner ur mig just nu och jag tror det är bäst om jag går och sover.. Rest in peace



Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

någon som du kände?

2010-09-19 @ 16:27:24
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0