dagens Victoria och det är fredag!




hello! sitter just nu i mitt rum och ser att klockan går för färligt fort och jag måste skynda mig för jag skall till min pappa ikväll och vara där över helgen, jobbigt men sant! trivs ju bäst i city om jag säger så.. Men det är det som jag får ta helt enkelt. annars då? jo det har varit en härlig dag, fredagar är ju alltid bäst enligt mig! gjorde ett plågsamt prov idag med men det gick hyfsat bra och enligt mig själv så är jag stolt över att jag skrev så himla mycket och precis alla uppgifter, så nu hoppas jag på godkänt eller vg liknande!! idag såg jag ut såhär, världens skönaste skjorta. sedan handlade jag dessa 3 skönheter från JC för 49/59SEK på dom där. blev någonting på 140SEK. ikväll blir det nog bara en lugn kväll, imorgon skall jag till Sundsvall och shoppa med mamma och pappa. roligt att dom är skilda men endå kan göra sånna saker med mig! känns skönt :-) har inget mer att komma med så nu måste jag sätta fart med att packa! ha en trevlig kväll allesammans, simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: maria kraft

njaaa. tror inte jag ska ha en kväll ;) huhuuh.

2010-09-24 @ 19:02:36
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Sofia

Älskar din klädstil! :)

2010-09-25 @ 11:00:13
URL: http://sofiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0