Where the story ends



jag undrar nog hur många inlägg jag har gjort om sommaren, men av att bara tänka på vinter kylan nu och att det är till och med SNÖ här blir så att jag bara ryser i kroppen för det är så kallt! i somras som man var så himla brun och stekt, varma sommarkvällar där man verkligen bara strosade omrking i shorts och linne.. ÅH! ta mig till ett varmt land! NOW

annars då? ligger i sängen och är döds hungrig men orkar inte stiga upp och äta något, åkte till min brorsa men det första jag gör är att glömma kameran! så typiskt.. för övrigt haft en mysig kväll! imorgon är det fredag, det kan inte kännas bättre nästan att säga att det är fredag imorgon. LEDIGHET LIKSOM!! dags och sova kanske? GOODNIGHT

Kommentarer
Postat av: denice

du är sötast vännen, puss!<3

2010-10-21 @ 22:52:31
URL: http://wikstrooomdenice.blogg.se/
Postat av: ninni

finaste victoria någonsin!

altså du kan skatta dig lycklig stumpan! :D

finns alltid för dig!

pusspuss love you and mis you

2010-10-25 @ 09:39:11
URL: http://walkingwithhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0