I don't know why I just can't let go



jag tycker det är alltid lika svårt att påbörja ett inlägg, men jag börjar med att säga att den här dagen har varit riktigt degigt bra! stor fightade med mamma idag också, jag kom in i hennes rum med högförväntan om att hon skulle säga att min klädsel idag skulle vara skit snygg, och visst det tyckte hon men hon tyckte jag skulle ha nå tjockare på benen pga av kylan. så jag börja klä av mig och sätta på mig nya kläder, som verklgien inte kändes nå bekväma alls. så jag gick såhär idag endå, och visst var det skönt allt. Inte så kallt heller, men jag har nog inte insett hur jävla kallt det egentligen är nu..

vad händer annars? skrev NO provet idag, det gick faktiskt bra men ena sidan så känns det som jag bara kommer få G eller G+. Nåja nöjd om jag får G endå, så sjukt svårt prov! vid 13:00 skulle alla 8or till Folkets hus för att se på någon teater, och jag hade inte sånna stora förhoppningar, men fasen vad bra den var! :-D

tycker även att min blogg har blivit så fruktansvärt tråkig nu på senaste tiden, jag knäpper nästan samma bilder fast med andra kläder såklart. och ja jag vet inte, men jag hoppas jag finner någon fantasi till något snart, men därför idag så bjuder jag på en vertikal bild! älskar bildredigeringsprogrammet Photoscape!! ajöken fröken
 


Kommentarer
Postat av: maria kraft

ajöken fröken, DU KOM IHÅG! :D hahaha, teatern var förjävla rolig alltså...dog lite av garv där ett tag!

2010-10-26 @ 16:16:35
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja visst e de =) . fin outfit!

2010-10-26 @ 20:29:51
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0