No one wants forever



den här dagen har varit helt utan förväntan, vet inte hur jag skall säga det. men det har varit en förjävlig fredag rent ut sagt, det började hyffsat bra men att komma till skolan och sedan få höra en grej och bara bryta ihop i tårar framför mina vänner händer inte ofta, jag kunde inte hålla allting inne nu fick allting bara flöda ut.. att kämpa sig igenom den här dagen har varit jobbig, tårar, nedstämdhet och huvudverk! jag hatar besvikelse, jag hatar att man inte blir behandlad med respekt. Jag verkligen hatar det, jag tycker jag ger så himla mycket och verkligen blir så lurad. jag vet inte vad jag ska ta mig till, det är fredag hallå jag ska ju egentligen må hur bra som helst??! förstår inte att en person som just du ska göra mig såhär ledsen.. jag skulle vilja skriva en bok, en bok om hur allting är. försöka sammanfatta det själv, men det är inte så lätt och jag vet inte vad jag vore utan mina klass kompisar, ni är inte bara mina klasskompisar ni är mina bästa vänner helt enkelt! dom som jag jämt är med, delar minnen umgås på fritiden. det är underbart! vill verkligen hjälpa tillbaks de stöd jag har fått av er idag

klockan 16:30 sticker jag ner för att klippa mig, såklart blir det bara toppar men gud så skönt! senare kommer Maria hit och tillbringar natten med mig, jag hoppas nu att jag kan få bort dessa tankar och bara leva utan jobbiga tankar ett tag. Skriver mer senare, ber ingen läsa detta inlägg pågrund av att det var så deprimerande inlägg men jag måste bara.. få skriva av mig! love or hate


Kommentarer
Postat av: maria kraft

älskade vän..du är stark och du klarar det här. Jag förstår inte hur fan vissa tänker? Hur kan man ens göra såhär? Respektlöst och idiotiskt är allt jag kan säga. Jag står vid din sida, alltid<3 älskar dig

2010-10-22 @ 15:43:59
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Å, kära Victoria! Så hemskt det som hände och jag hoppas att du fått det stöd du behövt underdagen! Tycker så oehört synd om dig och du vet att jag och alla andra alltid finns och stöttar! Men du är så stark och du klarar dig igenom eld och vatten tjejen!

2010-10-22 @ 15:54:38
URL: http://liew.devote.se
Postat av: julia

victoria! jag kommer alltid stå vid din sida hjärtat.. och helt seriöst så gjorde det ont och se dig så där sårat idaag!

Men du klarar det och alla dina vänner kommer att hjälpa dig.<3

2010-10-22 @ 16:15:58
URL: http://juliahallgren.devote.se
Postat av: carro

<3

2010-10-22 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0