never say never

man lär sig något varje dag, det har jag verkligen märkt! jag vet vilka som är mina äkta vänner, jag ser dom som inte finns eller är så kallad inte vän för mig längre, jag ser dom som verkligen står bredvid mig när jag har det svårt. dom som inte släpper taget om mig, och vet att dom vill ha mig kvar. dom som inte tar mig i andra hand och inte glömmer bort mig helt enkelt. jag är less på att bli fel behandlad, att se igenom och se vad tusan det är som händer jag ser vad du håller på med, men du vet inte om att jag egentligen vet om det. att måsta gå och hålla det inom mig, att du inte vet. vad du ställer till med, vad du gör för fel! blir så less, jag blir sårad, besviken kanske lämnad. jag tackar mina underbara riktiga vänner som jag kan kalla för vänner, att ni står kvar att vi bildar minnen, skratt, ja alltihop ni vet! tacksam som tusan, och jag behandlar er likadant tillbaka, med massvis med kärlek såklart!!!!


imorgon är det söndag, egentligen måste jag rå plugga skiten av mig, men jag kan nog inte hålla det.. skall umgås med min älsklings Denice samt kolla på hockey och bara mysa på såhär på hösten! sen att det är sista veckan innan lov är ju ofattbart! nu blir det lite musik i mina öron och tankarna är som i full gång såklart..
love or hate



här är ett par fina bilder på personer jag umgås med ofta nu för tiden, men självklart finns det de vänner som dock jag inte har bilder tillsammans med.. Glädje, bilder säger mer än tusen ord..


Kommentarer
Postat av: din amandy

jag älskar dig. <3

2010-10-24 @ 10:33:46
Postat av: maria kraft

vi skrattar tillsammans. vi gråter tillsammans. vi klarar allting tillsammans. utan dig, vad vore jag då? vem skulle jag sitta vid köksbordet med och asgarva åt våra barnsliga, löjliga helt enkelt töntiga konversationer? vem skulle jag cykla genom hela stan med mitt i natten? vem skulle jag trängas med i sängen och bråka om täcket? vem skulle jag vara kaxig och bitchig mot och sen i nästa sekund stå och krama? jag älskar dig victoria<3

2010-10-24 @ 11:21:00
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv: Och jag verkligen älskar dig Amanda <3

2010-10-24 @ 11:57:02
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: julia

puss victoria!;* du är grym.

2010-10-24 @ 12:56:41
URL: http://juliahallgren.devote.se
Postat av: Meg

Vilka underbara bilder :) och stort tack!

2010-10-24 @ 15:01:17
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0