never have I ever wanted someone as bad as i want you



¡hola! Que tal? tar det på svenska nu, hej hur mår ni? med mig är det bra just nu iallafall. dvs är med Maria och gör allt för att få dom där tankarna nära mig :-) haft en ytterst soft dag! på en måndag iallafall, det började lite dåligt jag missade bussen och så men jag kom ju 30 minuter försent och det var ju faktiskt ganska skönt med tanke på att vi bara hade samling! avslutade med badmington lir på idrotten idag! sitter just nu hos marias place där det absolut inte är närheten av tystnad, jag skriker och sjunger i alla sorters toner och det kan ju sammanfatta det ganska kort att det är förskräckligt från min och marias del! :-D tagit över marias hatt också, gillar den starkt! använder den de dagar jag är här hihi. Kiss and hugs from me  

Kommentarer
Postat av: Neha

Snygt linne, älskar hatten:D

2010-10-11 @ 21:07:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: emelie

men du, det är du som e det bruden ! riktigt stiligt med hatt !

2010-10-11 @ 21:57:34
URL: http://emeliejohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0