ljuset kommer

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! jag är så himla glad och lycklig för just att det är lov, höst lov! har släppt allt med skolan och göra så gott jag kan, andas ut och försöka förstå att jag har höst lov nu, ofattbar känsla :-D hoppas första fredagen på höst lovet 2010 blir som jag vill ha det, mina tjejer kommer snart hem till mig det har ett namn också Maria och Denice. Senare ska vi kanske göra ihop nå gott här, baka något eller äta något gott. börja göra oss iordning och sedan bär det utåt förhoppningsvis! inatt sover dem här också nämligen, det här låter kanon säger jag! kameran är förståss med så räkna med kort :-D KISS AND HUGS

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack Victoria, livet har sina perioder när allt känns jobbigt! Men det är tack vara er tjejer som man kan skratta och vara sig själv! Grymt glad att jag har er, kram!

2010-10-29 @ 18:02:34
URL: http://liew.devote.se
Postat av: Jasmine

Jag är också väldigt glad, för att lovet har börjat. Behöver verkligen få vila ut och slippa alla måsten. Hoppas att du får ett riktigt härligt lov.

Kram

2010-10-29 @ 22:41:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0