jag siktar mot toppen så långt jag kan nå



det är vinter som tusan nu måste jag säga! idag snöade det riktigt mycket och varför tog jag inte den här tjocka jackan för? aja såhär gick jag klädd idag förutom jackan och skorna :-) haft en hel lugn dag, bara flytit på! skoldagarna som väntar nu är så himla jobbiga och längtar tills de är överstökat. för vi ska ha elevens val och då har jag och några tjejer valt hälsa och då ska vi gå powerwalk eller åka längdskidor, det här känns inte lockande!!

fått en sen födelsedags present från min faster också, 200SEK på Kicks! soft


Kommentarer
Postat av: ninni

du, ring mig när du ser det här..

jag har inge pengar på min mobil och jag vill säga en sak!! <3

2010-11-23 @ 19:34:07
URL: http://faithloveandhate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0