if I could turn back the time



om man bara kunde fara tillbaka till den värme som var i somras, att bara stiga upp på morgonen gå ut på balkongen och sätta sig, koppla av och känna att det är sommarlov. det känns så hopplöst att det är höst, vinter, det är kallt och grått. precis alla saker jag har upplevt i mitt liv kommer jag aldrig få vara med om igen, inte på samma sätt. jag kommer aldrig få just den känslan som förr, helt enkelt aldrig komma tillbaka på det jag en gång har upplevt. det känns sorgligt! det går bara att gå frammåt, aldrig backa bakåt men att stoppa. det känns så himla sorgligt. Fast, det känns endå spännande att tänka sig frammåt, vad väntar mig fram över? vad kan hända? vem kan jag träffa? av att bara bläddra tillbaka 2 år så har jag förändrats en stor del, jag har utvecklats på både insidan och utsidan, undra hur jag ser ut om circus 2-3 år? ta ingenting för givet och ingenting är omöjligt, allting går bara man vill.


Kommentarer
Postat av: maria kraft

victoria, älskade du. nu är det ny månad och tillsammans klarar vi allt. november ska inte bli en deppmånad, vi ska må bra som fan! du och jag<3 du är bäst!

2010-11-02 @ 00:26:15
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: ninni

call me baby :d

2010-11-02 @ 19:05:30
URL: http://walkingwithhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0