I wish you were here


lelove

kan vara en av världens bästa sidor, bara av att få läsa texterna på sidan får en på bättre humör.

godkväll! ikväll placerades vi hos Emil's place, jag älskar hans lägenhet mer och mer, så det satt fint att vara där! vi gjorde inte mycket kikade på film med alla grabbar vid namn Petter, Emil, Norden, Westner och simon. imorgon är det redan torsdag, och det känns gräsligt att lovet är snart slut :-( sista helgen skall jag spendera i Västerås hos min kusin. Vi ska bla shoppa och bara leva livet.

jag kan bara önska, men aldrig kunna få tillbaka dig

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Tack :D den är från monki :)

2010-11-04 @ 13:39:28
URL: http://samh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0