I see the stars in black and white




vi säger hej till november! mycket välkommen enligt mig, dvs jag fyller år om 15 dagar :-) ja oktober har gått fort som vinden, har inte hängt med känns det som. har varit med om mycket och om jag skulle betygsätta oktober skulle det nog få 5/10 stjärnor. har varit en kämpig tid, men jag har endå haft det rättså bra! mycket plugg, mycket olycklig kärlek och mycket omkring mig. nej nu är det november, nu siktar vi frammåt :-)

godmorgon jag ligger kvar i sängen än så länge, och verkar stanna här ett tag till för jag har ju det riktigt bra! somnade strax innan ett tiden inatt, var så sjukligt trött. vaknade vid circus 12 tiden idag också, sovit ut med andra ord! idag blir det nog bara en fantasilös dag, mamma är och jobbar i Gävle på sitt nya jobb på sjukhuset där. jag är ensam hemma till sju halv åtta ikväll. och vad ska jag kunna tänka mig göra? no idéa! behöver tips!


Kommentarer
Postat av: denice

nu fixar vi en ny månad stumpan & går vidare med en massa partyn&bus. puss på dig hjärtat!<3

2010-11-01 @ 19:00:18
URL: http://wikstrooomdenice.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: Ja, visst är de snygga! Köpte de på gina, 199,-

:)

2010-11-01 @ 22:34:15
URL: http://liew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0