I daydream all the time most of my day im thinking of you



idag kom den riktiga snön, vet inte om jag tycker det är bra eller inte. men faktiskt lite mysigt! den här dagen har inte riktigt varit min dag, konstig dag helt enkelt. ingenting har funkat som jag velat ha det. men det är väl sånt man får ta, jag längtar så mycket tills jag fyller år. känner att jag behöver massvis med presenter just nu! fick hem dessa prylar hem ifrån stan idag :-) like! min kväll kommer bestå av att såklart plugga ikväll igen, och har mycket plugg framöver. förstår inte vad som har hänt med skolan nu för tiden. det bara är plugg och plugg.. Ska återgå till mitt plugg här nu! uppdaterar nog lite senare :-) som jag jämt säger, men blir oftast inte av hehe

Kommentarer
Postat av: stina

sv: Nämen gud vad glad jag blir!:-)

Det är faktiskt mycket lättare än vad man tror! Själv tog jag köks saxen ;-) Haha

2010-11-09 @ 18:18:23
URL: http://axlundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0