breakfast



efter att ha sovit ut rejält så tog vi en riktigt fet frulle kan jag säga! så nu är man mätt och belåten :-) idag måste jag stor städa och kanske sätta igång och packa inför imorgon, men efter att ha tjafsat med mamma i några dagar nu så kanske jag ska förvåna henne med en jätte fin nystädad lägenhet, så hon kanske kan ge mig lite pengar och så tills imorgon... en sak som är negativt på det här lovet är att exakt hela veckan så har det jämt varit grått/regnat, vart har solen tagit vägen? bara för det är höst så ska ju solen finnas kvar. tjing!


Kommentarer
Postat av: Stina

sv: Ska utomlands till våren.. hehe ;-)

Har inte bestämt än, men jag kan tro att det nog blir thailand eller grekland :-)

2010-11-04 @ 18:10:40
URL: http://axlundstina.blogg.se/
Postat av: olivia karelius

Äter du plittidej victoria? :D

2010-11-07 @ 21:58:58
URL: http://equestrianworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0