Valborg!

Ja valborg, vaknade kring halv tolv och kunde knappt stå upp! fasen vad ont jag har i låren
och i rumpan, gått mycket igår märkte jag.. mina vader, jäklar vilken träningsverk! haha hur
kunde jag kunna få så på bara gå? jag går ju jämt! Aja till saken, igår var det valborg, stress
stress halva dagen kan man väl säga. skolan slutade 14:00 stack till Linnéa, vi gick på stan en
sväng sen stack vi hem till mig, åt lite och sådant. Sen tog vi bussen ner till stan för vi tänkte göra
en sak, men ingen vet varför vi tänkte göra det, sedan åkte vi till Sofia och fixaade sen blev det bara
jag sofia fredrik, av en anledning som inte sägs här på bloggen. Men jag vet inte vad jag ska säga om
den här valborgen, stressig, struligt.. men det finns fler helger som sagt.


Idag vet jag inte vad jag ska göra, vill umgås med någon. någon fin vän..


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

jag älskar dig,så sjukt mycket.

2010-05-01 @ 16:02:40
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0