torsdags kväll

Jag bloggar ett snabbt snabbt mycket dåligt inlägg! skulle vela sitta här och skriva
lite men jag hinner inte. Klockan är för mycket!

Men iallafall jag har haft en jätte trevlig dag :-) Allting har varit bra idag! förutom
att jag skall gå och vara så jäkla trött hela dagarna! men jag slutade skolan kring
tjugo över två, och tog bussen direkt ner på stan såklart hittade jag och maria saker
men bååda(som tur var lider av pengar, så jag inte är ensam) men sedan träffade jag
min saknade Malin larm, vi gick på dackås och fikade och pratade såklart allt från himmel
och jord! nu har man lättat trycket på det medl lite. Skönt! jag kom hem kring sex tiden jag
och mammsen grillade ute på balkongen i regnet och satt under tak ute på balkongen och åt
mat medans det dugg regnade lite, åh vad mysigt det var! vilken dag!! sedan vid halv sju-sju
tiden kom amanda till mig, vi gick ner på stan, eller började med att gå runt lillfjärden 2,5 km!
jätte skönt, sen har vi gått igenom stan träffat lite amigos och jag kan nog tänka mig att vi har
gått 5-6 km kanske(?) Jätte skönt! sånt här måste jag börja göra. Gå ut och gå med sina vänner
är så skönt! man tänker inte på att det går så fort att gå. Hade såklart med mig kameran så vi
fotade en hel del faktiskt. Fotade jätte mycket på amanda men jag får inte tag på henne så jag
lägger inte upp nå bilder på henne för jag vet inte vilka hon blev nöjd med osv. men kan visa en
del på mig då! :) jag älskar det här vädret, det här får mig att må bättre. lite piggare och mycket
aktivare att vara ute!!

imorgon är det fredag och det innebär skön skoldag och vi skall på folkets hus på någon talangjakt
tävling, jag vet inte riktigt. Nånting iallafall, så då skippar man lite lektioner och sen efter det ska jag
kanske umgås med amanda igen och kolla på fotboll och kanske knäppa lite mer kort?!

Statusen just nu blir att kanske ta något käk och sedan hoppa i sängs! jag har haft en underbar
dag och tack gode gud att jag mår bra idag och hoppas dagen imorgon blir minst lika bra!!
Sen på kvällen slaggar jag hos sofia och halv åtta ska vi till Furuvik så då blir det en hel del
bilder där med sörru! nu måste jag kila men bjussar på lite kort! ojsan vilket långt inlägg jag
fick till endå ;) haha! Bye







Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sommrigt Victoria :)

2010-05-21 @ 18:25:12
URL: http://lovisawahlberg.devote.se
Postat av: linnéa bryngelsson

victoria min vän, du är så vacker baby! I love you<3

2010-05-23 @ 18:52:52
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0