tidsfördrivande

visste du :
att jag vill -
göra något ruskigt busigt med mina vänner!
att jag har - nyss duschat eheh
att min senaste kyss - var busig
att jag lyssnar mest på - allt helt enkelt
att jag funderar på - hur det blir imorgon
att jag pratar – fort och otydligt
att jag inte gillar – när killar sviker!
att min första riktiga kyss – var misslyckad
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är – har aldrig upplevt riktig kärlek.
att jag gillar att – gillar det mesta!
att jag alltid kommer att – ta hand om mina vänner och vara mig själv.
att jag är hemligt förälskad i - är inte det längre
att sist jag grät var – ett tag sen
att min mobiltelefon är – inte min telefon
att när jag vaknar på morgonen – vill jag att dagen jämt ska vara lyckad
att innan jag går och lägger mig – tänker jag på det mesta
att idag har jag – duschat
att jag just nu tänker på - ingenting alls
att i kväll ska jag – mysa ner i mitt rum, med ljus och grejer! sedan lägga mig i min nybäddade säng.
att i morgon ska jag –  sova ut riktigt och ta dagen som den kommer. (iallafall försöka)

att jag hoppas - att sommaren kommer snart!
att jag verkligen vill –  utomlands, och bli kär i sommar!
att jag smsar med: putte ivarsson & kristian fantenberg




Kommentarer
Postat av: simone

Hallå blomman :) Gör du för spännande? Här rensas det videos på datorn (kul!) och planerar bloggträff :)

2010-05-15 @ 10:55:17
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0