the days



Bjöds på en dags-outfit idag med! men ingen vet hur deprimerad och surig jag ser ut. men jag är sjukt
trött och egentligen inte ens sugen på att ställa upp och bjuda på dessa pictuers!

Idag är det fredag och jag vet inte varför jag inte känner såhär" ÅH FREDAG" !!
Men det är för jag har ingen aning om vad jag skall göra ikväll, står helt tomt.
och känns både skönt ja visst är det skönt med fredag men om jag hade haft något
planerat hade ju allt blivit bättre. men det kanske löser sig endå då.. Haft en mycket
skön dag, vid 1tiden hade jag utvecklings samtal och jag hade klarat målen för alla
ämnen, skönt! Inte behöva oroa sig för något.. Idag var det bra väder, välkommen
solen igen! men är det bara jag som tycker det blåser jätte mycket? typiskt, det som
förstör för solen. Nåja nu vet jag inte mer vad jag ska skriva, trött som vanligt är jag.
och sommaren kommer närmare och närmare oss för varje dag som går, tänk er!!
UNDERBART. nej nu börjar det bli torr skrivning. Dags att sluta :) latero!


Kommentarer
Postat av: emelie edeborg

äääälska håret!

2010-05-10 @ 21:08:36
URL: http://emelieedeborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0