Nice piece of part

Hey! just nu sitter jag hos grannens place lyssnar på lite musik och
var nyss uppe på taket! är det bara jag som tycker det är jätte många
som gör slut nu för tiden? hallåååå jag vill också ha kille! men så himla
tråkigt att förhållandena inte håller så länge. tråkigt men sant, thats life!
idag är det onsdag, och äntligen lediga nu hörrni! jätte skönt, gud känns
för bra för att vara sant nu.. att vara ledig nu är ett stort plus!!

idag fick jag många kommentarer om att jag var rockbrud :O
vet inte om ja ska ta de som en komplimang eller så, men
kan väl hålla med om de lite, skinnjacka roolingstones tröja
lite halvt krusat hår och så, men i like. men skall upp på taket
nu! HASTA LUEGO amigos


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson :)

haha älskar min dator!:D

det var jätte mysigt igår, saknar dig. vi måste ses oftare bejb! love you my beautiful friend.<3

2010-05-12 @ 19:30:12
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: JL

sv: Men eller hur då! Man blir så glad :D hih

2010-05-13 @ 16:49:15
URL: http://jenniferlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0