lördag 15/5

Hallå alla solisar! idag är det super super sommar värme!! Gaahh så glad för de :-)
vaknade i mycket bra tid, av att mamma kommer in och letar efter sina hårvårds
produkter som jag tog av henne igår! ja det var ju inte så bra av att bli väckt såå..
Men jag har sovit som en prinsessa inatt, gud vad skönt det har varit. jag som verkligen
har hatat min säng förut, aldrig sovit så bra osv. Men inatt hualigen inte ens ord går att
förklara! alldeles nyss har jag legat ute och solat lite, men såklart så kommer molnen och
vill förstöra. Händer ju alltid!

just nu tycker jag att jag borde klä på mig, jag bara står och hänger i min rosa stora
morgon rock jag. ikväll blir det förmodligen crouising, men med vilka det vet jag inte.
Allt är så himla struligt när vi kommer till den delen av vilka man ska umgås med..
men linnéa om du läser de här så skulle det göra mycket för mig om du var med!

nej nu skall jag gå och se när mamma häver upp ett nytt glasbord på balkongen, hon pajjade
det gamla i vintras. Det skulle bara fattas en grill nu och ett trevligt umgänge :-)
precis så hojtar hon till att jag måste hjälpa henne och lyfta, såå mer än det säger
jag hörs hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0