jueves

Hallå där ute i det trista vädret! Sitter hemma nu faktiskt, känns som jag har
varit ute på rymmen ett tag. Mamma sa likadant när jag kom hem, " Hej du
bort springda barn " nå sånt där tokigt haha! har sovit hos grannen inatt och
vi somnade jätte tidigt och blev så förvånad. Men det är nog veckan som kom
igen, jag var så trött så trött. har knäppt hur mycket kort som helst, för vi satt
och kolla i massa garderober hemma hos dom och där efter det hittade vi 2 st
peruker i svart och orange, men bilderna som ligger i kameran är hemma hos
josefin! men ni behöver inte hoppas på att vi ser bra ut där för vi var inte oss lik
kan jag säga er! rött läppstift, kol svarta ögon, stort spretigt hår. Och hemska kläder!
Mamma jobbar natt inatt endå fast hon är så förkyld, bara hostar och nyser. så då
sover jag hemma inatt! skönt på sätt och vis.

Igår sa josefin en riktig fundersam sak till mig, har tänkt mycket på de hon sa.
och hon sa; vickan tänk så mycket tid vi lägger ner på att bara deppa..
och det fick mig att tänka, ibland har man inte huvudet högt, då kan man
bara göra ditt och datt, men nej jag kommer ju ångra mig sedan vad mycket
jag deppade pågrund av de varför inte göra något annat(?) när någonting händer
mig, så deppar jag så hemskt mycket så det kan sluta med att jag har gjort vad
som helst. sagt det jag sedan ångrar och skrivit det jag ångrar, och gjort det jag
ångrar. jag lägger ner så mycket tid på att tänka negativt. Nu när man är trots allt
singel tråkigt som det är, så får jag försöka tänka så positivt jag kan. inte för mycket
men på en bra nivå, jag har mina söta vänner att pussa på och hemskt glada för vilka
jag har! Jajamensan nu har jag skrivit det och skönt var det. :) nu skall jag åter igen se
hur det går för min älskvärda mamma som fipplar med min sommarklänning som är lite
för lång men på något sätt som jag får se senare, kanske blir riktigt snygg!!
xoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0