i miss you so

som ni kanske ser har jag fixat lite på min bloggiiiiis! inte så bra, men de duger för mig.
snälla nån, inte sån märkvärdig blogg inte :-) och headern är bara provisorisk, (tills jag
får tiden och fixa en annan.)

Nu sitter jag inrullad i morgonrocken, mammas faktiskt hih! så jäkla skön den är.
stor och möjsig. snart kommer Linnéa på besök, mysigt faktiskt! kommer väl prata
lite och mysa på bara. hinner med senare och beställa lite nya sommarplagg från Ellos
också, mamma har nå erbjudanden och om dom bara ligger så tar jag gärna för mig! ;)
Nej nu måste jag skynda mig in till badrummet och häva in hårinpackning innan Linnéa
kommer på besööök! HARE BRARE


Kommentarer
Postat av: JL

sv: Ahmen tack detsamma läre jag säga då! :D hihi

2010-05-11 @ 20:37:46
URL: http://jenniferlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0