hey there people!

Ja hallå! nu är det soligt väder och det gör mig såååå glad! :D
vaknade vid fem över elva pågrund av min bror ringde och väckte
mig alldeles precis, och jag hade ställt alarm på HALV tolv! men jag
klev upp jag och åt frukost sen nu är jag så gott som klar, Sofia hämtar
mig tjugo över 1 här och sedan ner på Maxi och köpa rosor till Linnéa!
skall man sitta i en kyrka i två timmar också, hmm svär att jag kommer
inte klara det. Men jag får väl bita ihop just nudå för det är linnéas konfa.
Sedan ikväll blir det julle united uppvisning och sådant! hoppas den blir bättre
än förra säsongens uppvisning! Kollade även på Vamparie diaries idag istället
för jag somna på direkten när jag träffade på sängen.. Trött som fasen och det
brukar inte vara likt mig på helgerna, men just igår då. Satans bra avsnitt det var
nu! nu gäller det bara att man får vänta en vecka till.. Buhu!
men ska kila nu var ett dundeer tråkigt inlägg :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0