happy and sad

¡Hola fuckers!


Den här dagen har varit sjukt jobbig, ont i huvudet hela dagen. OCh allting har gått
segt, men nu kan jag tacka tiden att jag är hemma. sitter och äter något som är gott
men fan inte bra för mig om jag vill se bra ut i sommar. nämligen GODIS, kan inte
sluta! helt sjukt jobbigt, men känner att allt börjar stå uppe i halsen nu så kanske
får nå ryck och saktar ner på den här mängden.. Har köpt lite smått och gott på stan
också, men jag vet inte varför. köpte en rolling stones tröja för ett jävligt dyrt pris för
tröjan var lite för liten för min kropp, men endå de köptes. och fråga mig inte varför.
hittar nog säkert fler, men den här bara klippte jag till för utan att tänka! men jag kommer
nog använda den, personalen i kassan han var endå så snäll och sa att jag skulle göra den
större skulle jag dra ut den när den var blöt! hah hoppas det håller nudå.

Skönt att man inte behöver plugga något speciellt nu, och igår sket jag i pluggandet
endå fast jag hade spanska läxa till idag, men det gick alldeles galant det :-)
köpte även nya solglasögon, sol glajjor, solbriller ja det där! mycket nöjd flicka.
Imorgon är det fredag och jag har ingen koll på vad jag skall göra. men på lördag
står det mycket på listan, sjukt mycket. ska på konfermation kan inte stava, men
ja det sedan Julle uppvisning och sen slaggar Maria hos mig. Och igår och idag var
det första gångerna jag såg VÅR BLOMMOR! vitsippor, åh nu börjar det visas att det
är vår känner jag. varit strålande väder idag! och bara några fåå veckor kvar tills det
är sommarlov och juni månad och allt det där, ja ni vet! kan inte förstå att det ska gå
så himla fort, dagarna springer iväg som ett rinnande vatten. men jag klagar inte ;)
nu ska jag återgå till annat och så där, BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0