fredaaagsmüs

Hallå där vänner! nu sitter jag här och tycker det har varit skönt att bara
vara hemma endå, känns som så nu haha ingen vet vad jag får i mig ibland!
men iallafall umgicks lite med josefin hon färgade håret på mig, och trixade
lite si sådär! det blev kanoners :-)

Nu sitter jag med hårinpackning och färgnings balsamet. vet väl inte om det
är så garaneterat bra att sitta med hårinpackning i detta men äsch skitsamma
nu! skall kolla på Vampaire diaries också sedan ska jag försöka få in innan jag
somnar! alldeles tomt och tyst här inne förutom min musik, men om man lyssnar
på annat liksom. mamma sover och allting är kolsvart förutom en endaste liten
lampa..huhu skall krypa ner till sängs snart och möjsa ner mig där! ja som ni ser
har jag förändrat lite i bloggen vill ha en fin liten bakgrund, men ska ordnas en ny
header också, ser ju förjävligt ut nu kan jag säga! tycker det är så himla mysigt när
man kryper ner till sängs, ny duschad luktar smörjad body lotion, och sätter på någon
skön fredags film eller serie av någon slag! åh sån skön avslutning på skolveckan.!
Har inget annat för mig så jag kan vara snäll och bjussa på min spotifylista också :)
sedan bjussar jag på lite kort sen jag och jossan färgade håret. Sen godnatt på de!
victoria jonsssssons


bilden innan jag färgade håret de där! kommer kanske bild imorgon hur jag ser ut när jag vaknar ;)

Kommentarer
Postat av: linda

vilken tid ska ni på julle uppvisningen ? :D

pussar

2010-05-08 @ 11:28:20
URL: http://olssonl.blogg.se/
Postat av: lindaa

det är fridas gula ;)

nice! ska dit då jag åxå :)

2010-05-08 @ 12:42:14
URL: http://olssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0