f r e d A g!

Hello there! Jag ligger i min nybäddade säng, skönt som tusan! Nu har jag lagt
in bilderna på datorn från att jag och josefin klädde ut oss. Iallafall det var ingen
precis mening eller vi liknande inte någon precis, men vi bara tog de vi hittade om
jag säger så! och fan inte snygga blev vi haha. Ikväll degar jag bara hemma, känns
som alla är döda. försökt fått tag på vissa, men knappt några svarar ju. Menmen skall
ta en varm mysig ångdusch senare med hårinpackning och de där, det är lite tid för sig
själv de. och det behöver jag känner jag! har städat lite i mitt rum med, och dammråttor
dom trivs nog bäst hos mig kan jag tro! fan vad mycket det är, alltså man ser ju inte det
heller. man bara upptäcker det i vilket ögonblick som helst hur stökigt man har!!! Fy.


Efter allt innan begav vi oss till bastun, och gud vad skönt det var!

Kommentarer
Postat av: julia

snygga bruds!(:

2010-05-15 @ 10:44:12
URL: http://juliahallgren.devote.se
Postat av: josefinforsström

vad snygg vi är :)

saknar dig redan!<3

2010-05-15 @ 19:25:44
URL: http://www.josefinforsstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0