En minut för mig själv

1. Jag älskar mina bröder
2. Jag är inte blyg, verkligen inte.
3. Jag älskar att bli fotad.
4. Jag är oftast glad och bjuder på mig själv!
5. Jag älskar att umgås med nya vänner, att inte bara vara
med dom som man ofta umgås med. att umgås med lite andra utöver.
6. Jag är oftast utåt! positiv så gott de går.

jag har varit död på ett långt tag nu, men har så mycket att göra.
och inte haft sådan stor tillgång till dator, men det kommer! jag har
jätte mycket att bjuda på! en hel del bilder ohja.

nu ska jag ta några minuter för mig själv och gå och sola.
Sedan sticker jag till Forsa och är med mina bästa bröder!
hoppas det blir ett trevligt avslut på denna söndag. :-)
tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är verkligen en possetiv och glad tjej du Victoria :D

2010-05-24 @ 18:50:25
URL: http://lovisawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0