21:02

Jajamensan jag har precis lärt mamma lite nya saker, hon kommer inspringandes in till mitt
rum, Kolla jag och maria har varit där dom håller på att bygga, knäppte och filmade på massa
traktorer, men vickan hur trycker jag in på det? fick man sitta där och visa snällt och flitigt..
men mitt humör till det här, hur svårt är det? gå in på menyn på telefon och filhanteraren.
shiet mamma och mobiler, och dessutom datorer för den delen! det går tammefan inte ihop.
sedan har jag jätte ont i vaderna och i "arsel muskeln" som jag kallar det, bak i rumpan fast
nere där vid muskeln! men jag har ju inte gjort nå mer? det enda jag gör på dagarna är att
äta godis hela tiden och det kan fasen inte ge mig muskler!?

Men ett tråkigt inlägg blev de här, och jag känner mig sååå tråkig :-)
det får avsluta det hela! bjussar en bild på mina nya glajjor och mina
pyjamas braxor sedan jag gick i trean. Godnatt


Kommentarer
Postat av: maria kraft

+ min thsirt!!!!!!



min papi är precis likadan gällande mobiler ;)

2010-05-06 @ 21:42:45
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0