with my greatest friend

Hallå där, inte sån bra uppdatering här men jag känner ba fan jag orkar inte skriva..
men jag gör de, idag är det onsdag, ganska skön dag men har blivit så himla trött
och seg nu för tiden.. fast nu blev jag ganska glad, jag har sätt att jag har vunnit
min första tävling hos kristins blogg, haha fan vad nice :D hiih, tack för alla som har
röstat! men iallafall inatt ligger linnea här, underbart. efterlängtad vän de där alltså.
vi har haft jätte mysigt, och jag har inhandlat igen! :D inte de kläderna jag babblade
om igår, nu var det ett par jeans FÖR 99 KRONOR!! och ett par leggings igen ;)
ligger nu i mammas underbara sköna dubbel säng med datorn och har sjukaste
växt verken, illa de där för jag växer endå ingenting så himla onödigt känner jag..
nu fick jag sådär slut på ord igen, men iallafall ska visa en hel drös med bilder nu..
suck, men lets go!


såg där vilken glad min jag fick till där, bara jag kunde visa den med riktig lycka..


Aja jag känner vad ute jag har blivit i bloggandet, men jag ska ta igen det.
Jätte mysig dag idag och fått umgås med Linnéa, och så himla skönt och
kliva upp nu för tiden på dagarna och slippa sminka sig, maskara och
ögon skugga bara, fååå sova ut längre!
åh.. men nu ska jag tacka för detta, och säga godnatt :)



och med en sak till, vet dock inte som läser min blogg riktigt, de blondiner
som inte vet om de, kan man trycka på bilderna så de blir större!

Kommentarer
Postat av: amandyyy

sjukt snygg du var i lockigt hår stumpan! :D jätte fint!



<3<3<3

2010-04-05 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0