with my friend amanda



Ja vad ska man säga om dessa bilder då.. Haha vi färgade amandas hår idag och de gick faktiskt bra, började
med att vi skulle testa hur man kunde få ut färgen och de slutade med att jag sprutade över bordet så de blev
lite orange/röda fläckar överallt haha! Kollade runt lite på stan och köpte även nya hårsnoddar :) mitt hår känns
som nå syntet hår, fan att jag skulle steka mitt hår med plattången + oliv olja.... Vart har man hjärnan då undrar
jag? ikväll slaggar jag hos mrs sofia och imorgon ska jag vara med hon& Linnéa. :) busigt sörru! Haft en jätte mysig dag med min amandyyy, drog ner på ica maxi och köpte halstabletter för jag tror jag börjar bli förkyld
igen... Huvudet värker, ont i halsen som en apa och snorar ner mig själv snart. Några dagar kvar på lovet nu
sen blir det skol start igen.. puh.. Sen om tre veckor har vi påsk lov igen, underbart! nu ska jag inte slösa så mycket tid på min blogg när jag har fint främmande här ;)


puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; ;)

Vad händer i helgen då ?? :O

2010-03-12 @ 20:10:24
URL: http://lawebba.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

hej sötnos ;>

ska vi följa varandra på bloglovin? :D

om du gillar min blogg allstå, hihi :$

2010-03-12 @ 21:11:50
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: amandyyy ;)

vi hade det sjukt mysigt :D

borde göras om snart!

puss på dig stumpan, du är azum :*

2010-03-12 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0