wednesday




veckan har börjat fått sin fart, och imorgon är det redan torsdag och sedan är det
fredag igen? huh.. Förstår inte hur fort de går, allting springer iväg mig, ojoj säger
jag bara. kan vara den skönaste svenska lektionen idag, jag och sofia sitter bakom
varandra och kan verkligen inte vara tyst, haha! sen är det så himla skönt att viktor
går med oss än när jag har gått med han sen lekis :') jag och sofia kan prata med
honom utan att skämmas! :D som t.ex idag.. haha

Aja, hade idrott på idrottshallen idag, och vi hade innebandy sprang som en tok och
kom hem dyngsur.. jag och maria försökte beställa biobiljetter till mig,och hon själv
och sofia tills imorgon, vi ska nämligen se på bio, Avatar i 3D, hur awesome som helst!
nu ska jag försöka skaffa lusten till att plugga, mamma ska hjälpa mig med så mycket
hon kan nudå.. hm! hörs inom kort, pusss


I try, but it hard

Kommentarer
Postat av: maria kraft

jadu, ni verkar ju vara helt bombsäkra på att det ska gå? mamma har inte kommit hem än och jag ska snacka med henne då, kan ju bli att nån får sitta själv också? vi vet ju inget än. Så ta ingenting för givet. Men vi får hoppas:)

2010-03-24 @ 17:17:14
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: maria kraft

ja,självklart haha:)

2010-03-24 @ 17:25:21
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0