torsdag kväll





Nyss kommit hem ifrån glysis, kollat på 2sporter, Hockey & fotboll och umgåtts med min sugar sara!
vi har kollat på johannas träning och hon körde bra hon :) mysigt att se iallafall! kollade även en
liten stund hockey också. sen har min kära pappa kommit hem ifrån Spanien och då fick jag en t-shirt
av honom, för han vet att jag brukar stjäla hans tröjor ibland & sova i hihi. Och nu har jag fått en
Alldeles egen, & gud vad mysig den är :) sen har jag fått parfym och lite till saker! thanks dad♥
nu ska jag försöka plugga till omprovet imorgon i engelska.. får väl se hur det går!
Goodnight

Kommentarer
Postat av: piiingis

haha så jävla sweet du är vickan, grymt roligt att ni kom och kolla :)

du betyder och det vet du, puss älskar dig.

2010-03-04 @ 21:34:01
Postat av: linnéa bryngelsson

åh fett söt tröja!!:o

älskar dig vännen

2010-03-04 @ 21:57:14
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Tack så mycket Victoria! Vad snäll du är :)

2010-03-05 @ 16:43:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0