sabado

Godmorgon, jag är väldigt tidig av mig. Brukar vanligtvis somna vid 1-4 på kvällarna men
igår blev det 12. och vaknade 08:51 som aldrig brukar hända mig, men det är inte så konstigt
jag var ju bara med mamma igår och sov med henne såå mysigt som det var! sen har jag börjat
tänka på en sak, eller när jag har blivit sjuk.. Herregud vad mamma sjuk man blir, jag ska vara
vid min mamma hela tiden, men annars då kan jag skippa henne i flera dagar, eller är det bara
jag som är såhär? iallafall som jag mår nu så mår jag ganska bra. & hoppas det håller i sig,
lill bubben min fyllde 2 år igår, stod även med i tidningen och allting, och jag och mammsen
kan nog inte åka till Mio idag.. Tråkigt nog, jag som ville pussa lite på honom!

jag känner mig stolt, äter smoothie nu och det får jag äntligen ner! gud vad skönt..
nu ska jag göra något annat känns som de blev lite onödigt inlägg, kanske bäst att
sluta! puss

Kommentarer
Postat av: maria kraft

sv: lugnt! inget du kunde göra nånting åt ju:)Jag har s/xs på mina.men dom är endå lite stora :(

2010-03-27 @ 10:38:16
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0