rabih, eddie and Niklas



Som sagt var på folkan igår(folkets hus) och där var det drag kan jag säga er!
bra musik, bra idoler och bra vänner. Kom hem närmare 11 för vi skjussade hem
maria, fick autograf av Eddie och niklas ;)

Idag vaknade jag upp vid 9, och låg till ca elva haha, så skönt att ligga och dra
ut sig! senare gick upp och sprang direkt ut och sola, och åt frukost ute hur mysigt
som helst! började städa lite, har princip dammsugat halva huset och vårat hus
är inte det minsta, så det lilla att dammsuga var jävligt jobbigt!  sen hittade jag
massa brev och kort, och massa prylar i mitt rum som finns kvar här och allting
står kvar sen jag var liten.. :') rann några tårar ner från kinden, saknar allt med
hel familj som vi hade förut.. 7 st i familjen, var så underbart.. gjorde allting tsm
kan inte ens tänka tillbaka, blir bara ledsen för hur det ser ut nu.. men iallafall
på de positiva så hittade jag massa prylar som jag har tyckt varit så himla fula
förut? hah, hittade min älskade saknade guld klocka som jag fick av mamma när
jag var några år mindre, tyckte den var ful och allra helst för stor, men nu är jag
helt kääär! sen hittade jag ett armband i svart ganska brett, och skit balla örhängen
och massa nagellack! :D sitter och väntar nu tills sofia säger att hon är i hudik, för
hon är i Gävle, och jag, emma och string linnéa ska sova hos henne inatt!
visar bild på de nya/gamla sakerna jag har funnit idag!


big kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0