nothing lasts forever

God eftermiddag allihopa!
Lägger upp några rader i detta inlägg endå fast jag är så sjukligt trött..
hualigen. Kom nyss hem för något tag sedan, alla vi 4 flickor vaknade på förmiddagen begav oss
nästan dirren till donken, åt våran frukost där och sedan upp mot dollar, och färden dit var väl inte
det enklaste, om jag får säga? haha. Kikade runt lite på dollar och sedan vart jag hem skjussad av
linnéas föräldrar samt linnea och dem andra flickorna i bilen, vid namn Emma & sofia. (såpa) hihi
klockan är kring 5 och jag är trött som fasen.. Kan inte ens jämföra med något, för jag är så hemskt
trött.. Ska försöka städa lite, och så där då, söndags fix! sen försöka rensa tankarna.. det är inte det
lättaste kan jag säga, varför ens behöva tänka? varför ens tänka i huvudtaget? Går inte att släppa...
och när vi trallade mot donken så var det inte den lättaste färden kan jag säga, eller jo för mig och
linnéa var det inge kraftiga problem ;) men de andra damerna hade ju någolunda svårare.. faktiskt
så måste jag publicera dem! haha


Det började ganska bra..

men slutade lite sisådär! duktiga amigos, men om man heter
sofia tengstrand & emma törnblom så klarar man de mesta


Kommentarer
Postat av: emma

det var asnice!

måste göras om, älskarer.<3

2010-03-21 @ 21:17:47
URL: http://emmaatutttblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0