negative

Har suttit och tänkt på lite grejer som jag måste bara få lämna ut ur min hjärna.
herregud vad less jag blir på folk som inte kan vara sig själva, att dom inte inser
det själva, hur jobbigt det känns för kompisen som ser det att hon/han inte är sig
själv. Åååh jag bara kokar av sånt här! är det falska vänner eller är det äkta de
ska behöva göra såhär? eller när personer snackar jätte mycket skit bakom ryggen
på en annan, sen så ser man att dom umgås? som jag nu har sätt, som jag retar
mig upp på. om kompisen bara visste vilken tid den andra kompisen har lagt ner
på att bara slänga ur sig skit saker.. Eller när man ser att dom är jätte kaxiga när
dom är med vissa personer osv. Rent ut sagt kokar jag av sånt här, visst dom kanske
har svårt själv, men det förstör för vi andra utanför också.. herregud, det hemska är
att när jag säger sånna här saker, påminner lite om de här med en person jag vet om.
Tur man har sina viktiga vänner, sina absolut närmsta och tar hand om dom istället,
för det är just de jag gör! jag mår så himla bra med dom jag känner mig säker med.

Näe nu ska jag ta en dusch och försöka bli lite piggare och friskare!
men ni kanske tänker likadant själv, det är jobbigt när sånt här sker


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

älskade gumman,jag älskar dig!

2010-03-28 @ 13:38:38
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0