my days just running away

Hey folket. sofia har åkt för någon stund sedan, och jag sitter och bara tar de lugnt.
och faktiskt tycker de är underbart att inte behöva tänka på att det är just söndag
idag, då måste man fixa tusen saker inför imorgon. Men nu är det bara att ta dagarna
som dem kommer och sova ut.. Som sagt, igår kom sofia till mig och sov här i via.
vi badade bubbelbad kar & bastade och tog de lugnt.. Vi var ju inte precis helt ensam
heller, fullt ös här! när vi badade vare kring 5 av min brors kompisar som vela basta
så då badade vi och sedan fick vi bastun för oss själva. Vid 11 tiden åkte alla här ifrån
då hade jag och sofia huset för oss själva, busade lite och slutade lite dåligt.. men det
löste sig, vaknade upp idag pigg som skjutton, och gasaa lite skoter :) underbart!
höll på att köra ihjäl oss också, sofia kom till nåt stup och körde sönder haha! gojänta
nu väntas det godmat och sen bara ta det lugnt ska åka in till stan ikväll sova hos mamma
tror jag, om jag inte sover hos Linnéa, hon behövs nu.


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

jag behövs alltid, jag är en människa folk är beroende av

tjejerna vill va mig,killarna vill ha mig!

AHHAHHAHAHAAH :D puss gumman!

2010-03-07 @ 14:22:38
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: kristin rygg

sv: jag gör det babe! rawwr!



;)

2010-03-07 @ 15:11:59
URL: http://kristinryggg.devote.se
Postat av: h_e_m_l_i_g bEuNdRaRe

JAG ÄR GULD!

2010-03-07 @ 21:08:10
Postat av: h_e_m_l_i_g bEuNdRaRe

JAG ÄR GULD!

2010-03-07 @ 21:08:11
Postat av: elsa

tack vickis ;)

2010-03-08 @ 11:31:16
URL: http://elsaafriskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0