just nu:


vi hade ingen lampa i mitt rum igår, för den pajja.. så då fick vi ha ljus
hela rummet, faktiskt så var det då jag börja älska mitt rum :) hua vad mysigt

skulle behövas en stor stol nu,för nu har jag datorn på min höga
hylla.. nu pumpas det hur mycket musik ut ifrån de stora högtalarna..*host

nyvaken sötnos, vilken dum vän hon har, blir väckt av en kamera blixt..
hihi puss på henne
idag rullar det ner mot staden, ska kolla lite & jag ska till tandläkaren.. men tur är det bara en vanlig
undersökning.. men det går nog bra får jag hoppas! nu ska jag och linnéa äta frukost sedan ta en
buss ner mot staden :) PUSS

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

haha, du hade iaf inga hål;) men söta bilder! hähä :D mysig dag på stan gumman!<3

2010-03-09 @ 17:55:30
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: O T H I L I A

hihi, ja den är härlig! Tack föresten =)

KRAM

2010-03-09 @ 18:14:55
URL: http://othilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0