@ica

Hejsvejs, idag har dagen bara rullat på, men grymt seg har jag varit.
höll på att somna på svenskan och so:n, men som tur va slutade vi
en timme tidigare, och det gjorde mig lite piggare,men gick ju som
ett trött fån på stan med maria, vi hittade hur mycket som helst idag
och det gäller bara att det finns kvar tills på torsdag då jag får mina
pengar! äääntligen. nu sitter jag här med jossan och ska mingla lite
på Ica, idag testade jag även hur mycket jeans som bara ligger och
skräpar i byrån, sen testade jag huuuur mycket jeans som helst,
kläder jag jämt kunnat haft förut men nu stoppas det vid höfterna fan
vad jobbigt.. Men jag får jobba med smärta när jag ska sätta på mig dom
skitsamma dom är snygg! :) ett par blåa byxor som är så himla fina som
jag köpte förra året för jätte längesen, kommer även bild på dem!
nu ska jag kila ner! pusspuss



tycker ni jag ska göra mer hål i byxorna?


Kommentarer
Postat av: fanny

åh, vilken fin tröja! vart har du köpt den? :)

2010-03-24 @ 17:51:20
URL: http://berglundfanny.bloggplatsen.se
Postat av: jossa

svar : eller hur. folk som jämt ska hitta fel på andra är inge kul att handskas med ;)



jag älskar ditt hår ! ha en skön kväll, puss :)

2010-03-27 @ 11:26:54
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0