I will never understand what you have done

Hej äntligen har dagen kommit, DET ÄR LOV. underbart.. Det har börjat bra än så länge.
efter skolan stack jag ner på stan träffade malin, gick och fikade på dackås var där minst
i 2 timmar, bara pratade och skrattade, så jävla skön brud! sedan stack vi hem till hennes
brors lägenhet, vi hade den alldeles ensam så vi kollade på teve och bara pratade, hade
så mycket att prata om. Sedan fick vi nå ryck och sprang ner på träffpunkten handla godis
chips & dricka osv, sedan ville vi hitta på något mer.. Så vi ringde någon kompis till henne
var as snäll faktiskt :) jag var värsta DJ:en i bilen, fick fixa musiken hih, men iallafall till
saken. Åkte och hämtade upp sofia ett tag också åkte lite bil runt stan fåse vad alla andra
coolingar gjorde i sop stan. nu ska jag gå och lägga mig om några minuter, och det kan
vara långa minuter.. vi får se.. Om det finns några sociala filurer uppe nu så blir det
långa minuter, men ha en fortsatt trevlig natt & det enda som jag är glad över är att
det är lov & att jag har världsbraa vänner. & att malin är grym, fan vilken stjärna

puss å häj

Kommentarer
Postat av: maria kraft

jag vet, jag är VÄRLDSBÄST!:)

2010-03-06 @ 10:57:11
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Malin Larm

Jätte kul att träffa dig med sköning! Det blir fler gånger. :) Ta en helg och ta med Eva till Gävle. ;) kraaam!

2010-03-08 @ 10:56:43
URL: http://malinlarm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0