I dont know who I am, who I am without you.



hey there! sitter här i min ensamhet och nyss eller för ett tag sen kom hem. Innan jag gick
hem så stack jag in på ica och köpte b&j, jag blev så himla sugen.. det var helt sjukt åt upp
halva burken fort som en smäll. Så nu har jag riktigt ont i magen istället, jag trodde faktiskt
jag skulle äta upp allting på direkten men det gjorde jag dock inte! Bra, idag har det varit en
tröttsam, jobbig skoldag. Fy och usch har det varit hos mig hela tiden, var yr, ont i huvudet
och pratar som en liten grabb som har kommit i målbrottet, och om jag hade varit en kille som
fick lida såhär mycket som jag måsta med rösten asså (pinsamheten med det hela) skulle jag
nog inte vilja visa mig så mycket, för jag pratar så hemskt.. Det är så pinsamt, som när jag stod
Vid kassan på ica, personalen sa " Hej" jag sa hej tillbaka men det kom inte fram nå ord, står jag
där då som en liten dum tjej och tror hon säkert att jag inte vågar hälsa, bara för det inte kom fram
nå ljud, så himla glest. slutade 10 minuter tidigare efter so:n, åh det räddade en del av mitt liv med
tanke på hur dåligt jag har mått idag, risig som ett ris hihi. Hade också matte prov idag och det vet
jag väl inte hur det gick, svårt och både enkelt..  sen när jag,maria och elsa var påväg till någon
hobby butik så träffade vi på ankor/anker haha låter så himla fult att uttala  " ankoR" aa iaf till
saken, stod vi där i minst 10 minuter stod som nå fån! 

Efter vi hade varit där trallade vi oss mot bowling hallen och sedan steg in i the bus. måste plugga
nå no grejs, det är på tre frågor sen provet som jag inte klarade, men det är bara att finna orken
puuh.. Har även suttit och kollat på MASSOR med bilder sen i somras, åh jag sitter här med våta
ögon och när jag stirrar ut så är det äckligaste vädret man kan få..? kan bjussa på lite sommarpics
det kanske hittar orken till att skriva desssa tre frågor på no:n...sitter även och lyssnar på shinedown-call me, fan vad jag tänker på sommaren 09 då, helt sjukt!



åh sol varje dag..



nu hoppas vi att sommaren 2010 är dubbelt så himla bra. känns som
det är nå speciellt sommarlov vet inte varför.. har mycket framför mig?
det är något som jag väntar på.. vet inte vad.. men de är något

Kommentarer
Postat av: linda

grymt skönt med sommarlov nu!

saknar sommrar då du var häär!:(



härliga bilder! :)

<3

2010-03-18 @ 19:20:34
URL: http://olssonl.blogg.se/
Postat av: maria kraft

MITT HJÄRTEGULL SOMMAREN SKA BLI TOPPENBRA! JAG LOVAR DIG =D DU MÅSTE SPENDERNA NÅGRA DAGAR I MIN STUGA? hihi:)

2010-03-18 @ 19:32:03
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0