gaaaah!!

Jag får nå fel på mig själv just nu.. idag höll jag på att bränna upp mitt hår med plattångs jäveln..
jag har hårplattnings medel också var de så lite kvar i den så jag blandade med en annan..
sen så är det alltid bra att ha olja i håret, men vafan olja ska man ha för sig själv i håret.
JAG HAR STOPPAT I OLJA I HÅRPLATTNINGS MEDLET OCH DE KOKAR JU?????? de steks
ju sönder.. åh så nu måste jag inhandla mig ett nytt hårplattningsmedel och mamma köper
mitt dyra hos frissan som har hållt sen i november.. så jag hoppas att hon kan bjussa lite
och köpa en ny åt mig.. vill helst inte STEKA mitt hår.. Hur fan kan man stoppa i olja som
man använder i matlagning osv? de steks ju sönder när man stoppar det i en stekpanna..
men iallafall jag ska ner på stan och träffa amanda och sen ska vi hem till mig och färga
hennes hår! Hon vågar att jag ska göra de, så de blir nog inge problem hoppas jag.. :D
nu måste jag gå till bussen! hörs sedan

Kommentarer
Postat av: karolina

Nu är de 4 finalisterna färdiga!

Röstningen är igång!

Vinnaren dras på söndag kväll!

RÖSTA! :D puss

2010-03-12 @ 14:46:27
URL: http://karolinalifestyle.devote.se/
Postat av: maria kraft

hur kan du vara så dum & jag så smart? knepigt ;) haha,stumpis!

2010-03-12 @ 15:30:44
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0