friday

Godmorgon alla läsare kan jag säga! har inte varit på ett levande läge ett tag nu..
hänt lite saker, te.x vaknade inatt och spydde, vet inte varför.. måde illa som ett as.
så nu känns det som jag har nyss vaknat i koma och legat i det i 5 år eller nå..
Helt lost känner jag mig, somnade med ont i magen, skakade, frös osv och vaknade
som ingenting har hänt. Försöker få i mig lite vatten nu, hoppas de går. Var ju som
sagt på Avatar igår, och filmen var helt grym! och blev mycket bättre med 3D glasögon.
Det var som inte bara en film, helt otroligt man följde med i filmen mycket mer.
idag blir det väl bara att ta det lugnt som sagt och må lite bättre skulle inte skada!
Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0