är huvudet dumt får kroppen lida

Ja herregud vad pinsamt.. jag hade lagt ut på facebook och massa saker att jag har namnsdag
idag. Men dock så skrev mamma till mig på msn, du har inte namnsdag idag. Senare när jag kollar
dåå så ser jag att det inte var namnsdag idag, det var ju på fredag den 12:e som kommer.
alltså den 12e Mars har jag namnsdag, för idag har alla som heter Siv har namnsdag, men nu
tror ju alla att jag heter Siv :( haha vilket stor skratt det blev när jag läste att jag trodde jag
hade namnsdag idag, och nu när jag tänker efter så minns jag ju själv att jag har namnsdag
på fredag.. haha! ingen vet vad de är med mig idag, men jag är ju hos linnéa så.. ;) haha
alldeles nyss kom Anna hit och vi ska se på film. Sedan knäppte jag och Linnéa jätte mycket
fina kort igår, det kommer naturligtvis upp på bloggen senare!
puss på alla, kom ihåg att jag har namnsdag på fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0