with my friends!

igår;

idag;

Hallå där minns inte hur mitt inlägg för igår såg ut, men bilderna från igår och natten inatt osv.
idag vaknade jag och MAria vid 12-1 tiden vet inte precis när, steg upp åt frukost gick ut och sov
i solen! Sjukt sjukligt skönt, fått lite extra färg på sig! :-D

sen kom Linnéa, Maria åkte hem jag linnéa och töttblom kollade på bio på Streetdance3 och den var
helt magiskt jävla bra! grym kärlek, grymma dansare, grym musik och den fick självklart 5/5 för moi.
jag och emma höll på att hoppa ihjäl biostolarna blev så dans sugen! handlade godis energidryck och
sedan begav oss hemmåt till mig. suttit här och ätit godis och pratat en massa skitsnack men nu skall
vi väl hitta på något! skall inte försöka sova en enda blund inatt. Men om det kommer gå det kan jag
nog inte säga här om hur det ser ut inatt med piggheten våran! fick även lånna johannas stora feta
sexiga balla klocka idag också, tack så mycket och är så sjukt glad! :D så har hon fått lånat min lilla
gulliga fåniga speciella klocka där med. aja här kommer bilder! skall umgås med mina fina flickor nu! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0