what is love? baby dont hurt me

hallå där allihopa! just nu befinner jag mig inte i en båt på land som igår.
Nu sitter jag på andra sidan av huset uppe i mitt tv rum och kollar på film :-)
mysigtpysigt! vaknade vid 1 idag av en jävla värme i båten, åt en snabb frulle
och sedan begav oss utåt i solen. Fortfarande så gillade solen inte oss och vi
gick in igen och solade solarium haha! Helt sjukt, men det var bara Linnéa den
här gången. sedan åt vi mat och tog en trip in mot staden, var hos jonathan och
kollade på film, åt så jäkla mycket godis så man höll på att spy och la sig i sängen
och ville sova, men så snabbt som jag la huvudet på kudden måsta vi gå till stan för
att uträtta det lätta, att hyra film och träffa emma några sikunder. Hoppade på bussen
och kom hem för några timmar sedan. helt sjukt vad ovanligt att jag inte tog med mig
kameran in till stan, men nu fick den stanna hemma för denna gång. Tråkigt men sant
jag som har gått in i någon kamera nojja nu, så jag knäpper kort hela tiden men minnen
ju förfan nu ska jag ha kort på allt. Allt vad jag gör med mina favoriter :) och ja jag är kvar
här hos pappa än, tråkigt men sant. Tur att linnéa sover här för andra gången men trist att
hon ska sova hemma idag (tisdag). Näe nu sitter vi i soffan och kikar på en super bra film
och måste dock avsluta!

Kommentarer
Postat av: Jenny Nordström

2010-06-22 @ 08:36:13
URL: http://jennynnordsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0