super packning för imorgon



Ja rubriken sa det mesta i detta inlägg faktiskt, jag som inte alls brukar ta rubriksnamn till inläggen mina.
men nu blev det så! jag super packar för imorgon, mamma skriker och shoar om att jag är så högljudd.
smäller dörrar, springer fram och tillbaks osv, men det sket jag i nu för nu håller jag på att packa för
imorgon ska jag ligga och burn'a på stranden, jag ska ta med mig min gamle skolkamrat Maria, nu
menas det inte med att hon är gammal eller så, vi är nästan så gott som skolbarndomsvänner!
hoppas på att träffa härligt folk där med för det borde väl vara en del folk där nu i sommar värmen.

vi ska ligga där kring 11 imorgon bitti och då menar jag ligga där hela f örmiddagen, lunch och
eftermiddagen så jag hoppas på att inte komma hem röd och det där tråkiga brännskaderna på
kroppen, äch det ska nog gå bra de här! nej nu har min välling stått för länge i köket kom jag på
nu precis så måste rusa innan den blir kall! KISS AND HUGS babys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0